Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010

Τα πουλιά κελαηδούν το βράδυ στις πόλεις;

Του κόσμου τα παράξενα μας κάνουν να γελάμε
και όσο πιο παράξενα δύσκολα τα ξεχνάμε.

Πρώτα βέβαια χρειάζεται να τα εντοπίσουμε. (Τα πουλιά, τα παράξενα ή τα παράξενα πουλιά;) Οι ρυθμοί της πόλης και το γεμάτο πρόγραμμα δεν αφήνουν χώρο για να δούμε και να ακούσουμε. Απλά και καθημερινά πράγματα για κάποιον που μένει στην εξοχή, το χωριό, σ' ένα αξιοπρεπές περιβάλλον είναι απίθανα, δύσκολα, σπάνια και δυσεύρετα για όλους τους υπόλοιπους.

Πότε ήταν η τελευταία φορά που ακούσατε ένα πουλί να κελαηδάει;
Σε σας απευθύνομαι που μένετε στο κέντρο της πόλης, είτε αυτή λέγεται Αθήνα είτε Θεσσαλονίκη είτε Πάτρα είτε.. είτε...

Τις τελευταίες ημέρες τις βραδινές ώρες που η στάθμη του θορύβου της πόλης πέφτει αισθητά έχω πιάσει τον εαυτό μου να ακούει κάτι πολύ παράξενο: πουλιά κελαηδούν την νύχτα. Κελαηδούν και μαζί τους κελαηδάω κι εγώ.
Είναι φυσιολογικό αυτό; Για μένα σίγουρα δεν είναι φυσιολογικό να κελαηδάω αλλά ούτε και για αυτά να τραγουδούν την νύχτα υποψιάζομαι. Εκτός κι αν το βιολογικό τους ρολόι έχει προσαρμοστεί στο δικό μας.
Ίσως αποφάσισαν ότι για να τα ακούσουμε πρέπει αλλάξουν αυτά το ωράριο τους . Μόνο τότε θα τα ακούσουμε, μόνο τότε ίσως...ίσως και να τα προσέξουμε.

Παράξενο.
Εύκολα θα το ξεχάσουμε κι αυτό όμως
Μάλλον θα χρειαστούν νέο σχέδιο κι αυτά...

9 σχόλια:

avakas είπε...

Ναι...
Και εγώ το παρατήρησα. Νομίζω σαν να μου είχε ξανατύχει παλαιότερα. Δεν θυμάμαι που και πότε.

Όντως περίεργο.

Ανώνυμος είπε...

Εγω μενω σε προαστιο πολης και εχει αρκετη εξοχη.Τριγυρω υπαρχουν δεντρα.Ειναι 3 το πρωι και τα πουλια κελαηδουν ασταματητα.Πρωτη φορα στη ζωη μου το πετυχαινω αυτο.Ξερει καποιος γιατι συμβαινει?

Ανώνυμος είπε...

Παιδια, ακουω κ εγς το ιδιο κ νομιζα πως ηταν ιδεα μου... χαιρομαι που βλεπω οτι δεν ειμαι η μονη.....!!

Yorghos είπε...

Δε θυμάμαι αν έχω ακούσε πουλιά τη νύχτα. Νομίζω ναι αλλά μπορεί και να το φαντάζομαι.
Εδώ πάντως, ακούγονται τα πρωϊνά. Βοηθάει και που υπάρχει κηπάκος δίπλα, σίγουρα.

Psyhomantis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Psyhomantis είπε...

Πριν 3 λεπτά έκανα αναζήτηση γι αυτο το θέμα γιατί τα ακούω τώρα...Τεράστια εντύπωση...Το μυαλό μου πήγε σε κανένα σεισμό...Αυτο που λένε για κάποια ζώα οτι το διαισθάνονται......Τι να πεί κανείς !Όλος ο πλανήτης έχει αλλάξει...
Καλαμαριά....

Kosmas K. - Κοσμάς Κ. είπε...

sxolio :-)

Ανώνυμος είπε...

Привет: [url=http://vseksmire.com/?t=13739][b]большие сайты знакомств[/b][/url]

[url=http://richsexydate.com/?t=13739][img]http://i48.fastpic.ru/big/2012/1117/7a/f9f54e64f1dc82d2f048fcfcc80d5a7a.jpeg[/img][/url]

Сайт для интимных знакомств в паутине Интернета в режиме On-Line! [url=http://vseksmire.com/?t=13739][b]читинский сайт секс знакомств[/b][/url] Присоединяйтесь! Знакомьтесь! - это так замечательно! На этом популярном портале знакомств вы разыщете не просто любовные отношения, разнополую и однополую дружбу, приятное общение или своих единомышленников, но леди и самца для сексуальных отношений и интим знакомства. [url=http://fasefuckbook.org/?t=13739][b]интим знакомства в волгограде[/b][/url] Создайте свою страничку, добавьте фотографии и вы будете иметь возможность оценить удивительные возможности этого известного сайта знакомств и убедиться в том, что сделали верный выбор!

[url=http://v-razvvrate.org/?t=13739][b]сайт секс знакомств в белоруси[/b][/url]

Ανώνυμος είπε...

Ρε σεις και εγώ το ακούω καιρό αν μάθει κανεις κάτι πείτε να ξέρουμε τι γινεται νόμιζα οτι πέρνουν ναρκοτίκα ;Ρ