Κυριακή 3 Ιουνίου 2007

DOA: Dead or Alive


DOA: Dead or Alive (2006)

Ε... ναι. Τι να πω; Μια ταινία που βασίζεται σε ένα Team Ninja fighting game που έχει το ίδιο όνομα. Ξύλο, ξύλο ξύλο τίποτα ιδιαίτερο απο σενάριο, εξυπναδίστικες ατάκες και πολύ όμορφες κοπέλες. Εγώ πάντως και μόνο για τις κοπέλες και το ξύλο άντεξα να την δω μέχρι το τέλος και, να πω και την αμαρτία μου, την απόλαυσα. Οι ψευτοδιανοούμενοι και κουλτουριάρηδες μην την δείτε. Όσοι θέλετε να περάσετε κάμποσα λεπτά οπτικής ευχαρίστησης και ξεκούρασης του μυαλού σας δείτε την. Και ναι, θα της βάλω σχετικά καλό βαθμό γιατί εγώ την γούσταρα την ταινία και η βαθμολογία είναι καθαρά υποκειμενική!
Ας πω και δυο λόγια για την υπόθεση. Τρείς όμορφες κοπέλες δέχονται πρόσκληση να συμμετάσχουν σε έναν αγώνα πολεμικών τεχνών που γίνεται σε ένα απομακρυσμένο νησί. Τι άλλο να σας πω; Η μία απο αυτές η Kasumi έχασε πρόσφατα τον αδερφό της σε αυτή την διοργάνωση και θέλει να ανακαλύψει τι του συνέβη και αν όντως πέθανε. Η δεύτερη θέλει να κλέψει τα χρήματα τα οποία θα πάρει ως έπαθλο ο καλύτερος μονομάχος. Και η τρίτη, που είναι wrestler, θέλει να αποδείξει οτι δεν είναι ψεύτικες οι ικανότητες της. Βέβαια κάτι ύποπτο σκαρώνει ο ιδιοκτήτης του νησιού, αλλά αυτό το ανακαλύπτουμε στην συνέχεια.

Βαθμολογία: 75%

Και επειδή σας αγαπάω πολύ, ορίστε, το trailer της ταινίας. Enjoy!

1 σχόλιο:

Myniak είπε...

Να πω την αλήθεια βλέποντας το trailer έριξα τρομερό γέλιο. Πρέπει να είναι πολύ γελοία ταινία. Όχι, όχι δεν θεωρώ τον εαυτό μου κουλτουριάρη αλλά δεν νομίζω πως μπορώ να το δω αυτό. Ωραίες οι κοπελιές αλλά εντάξει, αν θέλω να δω κάτι για να χαλαρώσω υπάρχουν χιλιάδες ταινίες καλύτερες από αυτήν(και δεν εννοώ πονηρές ταινίες:)). Εντάξει δεν πρέπει να κρίνω αν δεν το έχω δει, αλλά μόνο και μόνο από το trailer εμένα μου φαίνεται ότι αυτήν την ταινία θα πρέπει να την αποφύγω.