Κυριακή 17 Ιουνίου 2007

Movie Report: Two Thirty 7

Είναι Σάββατο βράδυ και μη έχοντας κάτι καλύτερο να κάνω σκέφτηκα να θυμηθώ τα παλιά και να πάω μια βόλτα προς το video club της γειτονιάς μου. Μπήκα στο μαγαζί με ένα τεράστιο χαμόγελο και ένα αίσθημα ευχαρίστησης ενθυμούμενος εποχές που νοίκιαζα και έβλεπα 3-4 ταινίες την μέρα. Σε λιγότερο από τριάντα δευτερόλεπτα όμως και έχοντας φτάσει στα ράφια με τις καινούργιες κυκλοφορίες διαπιστώνω απογοητευμένος ότι τις περισσότερες ταινίες τις έχω δει, είτε στον κινηματογράφο είτε τις έχω εδώ και καιρό στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή μου. Απευθύνομαι λοιπόν στον υπάλληλο, ο οποίος περιττό να σας πω ότι είναι κινητή βιβλιοθήκη κινηματογραφικών ταινιών, ζητώντας του να μου προτείνει μια ταινία και ευθύς με ρωτάει: «Το ‘2:37΄ το έχεις δει»;


Πρόκειται για μια χαμηλού προϋπολογισμού ταινία που σχετικά πρόσφατα προβλήθηκε και στο φεστιβάλ Καννών. Ο συγγραφέας και σκηνοθέτης της ταινίας είναι ένας 20χρονος Αυστραλός (που από ότι είδα μου μοιάζει κιόλας :P) και μάλιστα το «Two thirty 7» είναι η πρώτη του απόπειρα στο χώρο του κινηματογράφου. Πρωταγωνιστές της δραματικής ιστορίας μια ομάδα μαθητών των οποίων τα μυστικά, οι φόβοι, η αγωνία και το άγχος ξεδιπλώνονται παράλληλα με αποκορύφωμα την αυτοκτονία ενός εξ αυτών. Το ποιος από όλους κείτεται νεκρός έχοντας αυτοκτονήσει (η αρχική σκηνή της ταινίας) κρατάει τον θεατή μέχρι τέλους σε μια ελεγχόμενη αγωνία. Είναι καλή παιδιά, δείτε την!

Βαθμολογία: 75/100

Δείτε και το trailer της ταινίας παρακάτω:

Δεν υπάρχουν σχόλια: