Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Golf GT vs Astra 1.6T

Πριν από μερικούς μήνες είχα βρεθεί στο παραπάνω διλλημά: Golf GT ή Astra 1.6T;
Από την μέχρι τώρα έρευνα και εμπειρία μου σας παραθέτω μερικές πληροφορίες που ίσως αποτελέσουν & κριτήρια επιλογής.

  1. Το Golf είναι ακριβότερο και έχει ακριβότερα ανταλλακτικά και σέρβις
  2. Έχει εγγύηση 2 χρόνια ( το Astra 6 χρόνια)
  3. Ο κινητήρας του VW είναι πολύ πουσαρισμένος (1400 κυβικά -> 170 άλογα), καίει λάδια για χαβαλέ
  4. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ΠΟΛΛΑ σοβαρά προβλήματα (Κινητήρας, σασμάν) σε καινούργια Golf Gt
  5. Το Astra φέρει τον κινητήρα με την κωδική ονομασία z16let που είναι δοκιμασμένη και αξιόπιστη λύση εδώ και αρκετά χρόνια. (το φορούσε το Meriva OPC)
  6. Η VW έχει κάνει ΤΙΣ γυφτιές για να ρίξει το κόστος παραγωγής (Στις πόρτες έχει πλαστικά πλαίσια που κρατάνε το τζάμι. Μάλιστα υπάρχει ενημέρωση από την αντιπροσωπεία όταν παραλαμβάνεις το αυτοκίνητο γιατί αν κλείσεις δυνατά την πόρτα με μισάνοιχτο το τζάμι έχασες το παραθυράκι σου...Λόγια φίλου & κατόχου του GT)
  7. Το Golf από πλευράς κατανάλωσης κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με το Astra αν και ο κινητήρας του είναι κατά 200 κυβικά μικρότερος.
  8. Το Astra συγκεντρώνει ελκυστικά χαρακτηριστικά που μπορείτε να δείτε ΕΔΩ (Εκ του αποτελέσματος)

265 σχόλια:

«Παλαιότερο   ‹Παλαιότερο   201 – 265 από 265
Ανώνυμος είπε...

Το λάθος που κάνετε γενικά, και απευθύνομαι σε όλους ανεξαιρέτως, είναι ότι στην προσπάθεια σας να υποστηρίξετε την επιλογή σας βγάζετε σκάρτες τις επιλογές των άλλων. Η αλήθεια είναι ότι ο καθένας έχει τη δικιά του χρυσή τομή. Εσύ άγνωστε κοροιδεύεις το Megane ενώ πρόκειται για ένα πολύ εμπορικό και αποδεδειγμένα καλό αμάξι.

Κάθε αμάξι έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του. Μην τα λέτε λοιπόν σε μένα, άλλωστε είμαι και εγώ Golf fan και σίγουρα πριν καταλήξεις σε ένα αμάξι σαν το Astra έχεις κοιτάξει πριν και το Golf (και φυσικά ισχύει και το αντίστροφο).

Απλά όπως λέω είναι θέμα γούστου και το να κάτσουμε πλέον να μιλάμε για πράγματα που τείνουν να γίνουν υποκειμενικά (κάποιος μίλησε για χώρους τη στιγμή που τα δύο αμάξια έχουν μετρημένα ίδιο πορτ παγκαζ και το Astra ελαφρώς μεγαλύτερο σαλώνι) είναι μάταιο.

Ούτως ή άλλως πρόκειται για δύο καταπληκτικά αυτοκίνητα και απο τη στιγμή που δεν έχουμε A 147 (όπως ένα κακομοίρης πιο πάνω δεν θυμάμαι πως τον λένε) είμαστε τυχεροί :-D.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος είπε...

"Οσο για το αλλο που ειπες.Ο κοσμος δεν μπερδευει αποκριση τιμονιου και κρατηματα.... Μια βολτα για μενα εφτανε για να δω διαφορα.
.........

Δεν ειναι οτι δε στριβει, απλα δεν εχει ουτε την ιδια ζωντανια και καλη αισθηση και σου δινει μια τελειως αχρωμη και ξενερωτη οδικη συμπεριφορα."

Εδώ βλέπεις ότι το λες και μόνος σου. Αυτό που λέω δηλαδή ότι το Golf όντως είναι καλύτερο σαν αίσθηση και πληροφορία που δίνει στον οδηγό. Αυτό όμως δε σημαίνει απαραίτητα ότι τα όρια του σε στροφές είναι πιο πέρα από αυτά του Astra. Τουναντίον μάλιστα το τελευταίο τα καταφέρνει καλύτερα στο Elk test για παράδειγμα.

Θυμάμαι ένα επεισόδιο του Top Gear με σύγκριση Golf GTI, Megane RS, Vauxhall Astra VXR (το αντίστοιχο Opel Astra OPC). Ο εμπαθής με οποιοδήποτε Vauxhall Jeremy Clarkson έθαψε τελείως το VXR και έλεγε ότι το αμάξι δε στρίβει και αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα υποστροφής. Αυτό που μου λέτε και εσείς δηλαδή. Το αποτέλεσμα στην πίστα ποιο ήταν;

http://en.wikipedia.org/wiki/Power_Laps#Power_Laps

Το VXR τελικά όχι μόνο ήταν γρηγορότερο στην πίστα από το Golf 5 GTI αλλά και από το Golf 4 R32.

Αυτό για να σας πω ότι άλλο η αίσθηση που έχει ο οδηγός και άλλο τα όρια του αμαξιού.

Όσον αφορά το ζήτημα της μεταπωλητικής αξίας τελικά μπορεί να καταφέρεις να πουλήσεις το Golf σου 300€ πιο ακριβά από ότι ένα Astra. Το θέμα είναι όμως ότι αυτά τα λεφτά δεν πιάνουν τόπο τελικά αφού η διαφορά υπέρ του Astra σε συνεργεία service και κόστος συντήρησης είναι η 4πλάσια.

Και γενικά το Astra πιστεύω σαν Money saving αμάξι είναι η καλύτερη επιλογή με οποιοδήποτε άλλο και να το συγκρίνεις είτε είναι Ιαπωνικό, Γαλλικό είτε Golf μιας και συγκεντρωνει τα προτερήματα των Γερμανών (σπάνιες βλάβες - επισκέψεις στο συνεργείο, υψηλή μεταπωλητική αξία, χαμηλή κατανάλωση) με χαμηλό κόστος service και συντήρησης.

Ανώνυμος είπε...

Φιλε εισαι εκτος τοπου και χρονου!Λες παπαριες και τα επιχηρηματα που διαλεξες το golf ειναι αστεια!Τι βλακιες διαβαζω ελεος!Πεσμου λιγο σε παρακαλω το μοτερ με τα 170 αλογα σε ποιο αλλο αμαξι το φοραει?Με την ιδια υποδυναμη!Μηπως σε κανενα?Και το εχει κανει 150 αλογα?Γιατι αραγε?Τραβα και ρωτα τη vw!Θα σου πουν!ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!Πολυ γελασα παντος με τα επιχηρηματα!Τπου το γκολφ με γεμιζει ποιο πολυ σαν ονομα!χαχαχα
Αξια μεταπωλησης?Για διαβασε λιγο μεταχιρισμενα 1 χρονου πωλουντε 19.000-21.000 που σημαινει οτι η μαντραδες τα περνουν 2-3 χιλιαρικα κατω!Χανεις 10.000 σε ενα χρονο?Ε εισαι βλακας και το ωραιο ειναι οτι εσυ θα πεις και ευχαριστω!Τουλαχιστων τα αστρα πωλουντε 18.000-20.000 αλλα καινουργιο κανει 21.500 οχι 25!Διαβασες παραπανω για τα λαδακια?Ειδες την απαντηση της vw?ξερεις γιατι μιλαει ετσι?Γιατι πουλαει και ειναι στα αρχιδια της!Αν σου πει και εσενα καποτε ετσι παλι golf να παρεις γιατι θα σε γεμιζει καλητερα!Και πιστεψε με οτι προβλημα και να σου βγαλει δεν θα το πεις εδω γιατι δεν θα σαφηνει ο εγωισμος σου!Απλα θα το καταπιεις!Κατι οπως κανουν οι βλακες με τα γιαπωνεζικα!Το εχω 60 χρονια μονο λαδια του βαζω!χαχαχα τερμα βλακες!Απορω αφου αυτες οι ετεριες εχουν τοσο αξιοπιστα αμαξια πως ζουν?Γιατι ως γνωστο οι ετεριες ζουν απο τα ανταλακτικα τους..

Ανώνυμος είπε...

Γεια σας φιλοι μου! Ειμαι και παλι ο προηγουμενος που ειπα τα επιχειρηματα για το GT.

Δεν υποβαθμιζω κανενα αυτοκινητο φιλε μου, που λες για το Megane.Απλα ειχα για 6 χρονια Megane 2001 1,6 και μετα τα 100.000 χιλ με τρελανε στις απανωτες βλαβες, ωσπου τα πηρα στο κρανιο και το πουλησα. Απο τοτε ειπα οτι δεν ξαναπαιρνω γαλλικο, γιατι αν και ανετα και με καλες επιδοσεις ειναι ζημιαρικα.
Γι αυτο και τωρα λοιπον καταληγω με Corolla και Golf, που ειναι τα 2 εμπορικοτερα και καλυτερα αυτοκινητα στον κοσμο. Corolla για την πολη και καθημερινοτητα, Golf για ταξιδια και ευχαριστηση. Μεχρι στιγμης περισσοτερο ευχαριστημενος απο ολα τα αυτοκινητα που ειχα, εχω μεινει απο το παλιο μου Golf το οποιο ειχα για 12 χρονια και απο την Corolla. Ελπιζω να μεινω και παλι ευχαριστημενος απο το GT.

Επισης καποιοι που ειπατε περι κινητηρα GT να σας πω οτι ο κινητηρας του αντεχει πολλα παραπανω αλογα και μαλιστα πολλες αντιπροσωπειες δινουν το αμαξι αναβαθμισμενο με προγραμμα στα 215 αλογα παντα παρεα με εγγυηση κομπλε. Το GT δεν βγαζει βλαβες κι οσες εχουν αναφερθει ειναι γιατι οι κατοχοι τους τα εσκιζαν η δεν εκαναν σωστη χρηση,κατι που ειναι αναμενομενο για καθε αυτοκινητο εκτος ισως απο τα Toyota. Σας διαβεβαιω εγω οτι επειδη ειμαι μεσα στο forum του Golf,μιλαω με πολλα παιδια και εχω ρωτησει παααρα πολυ κοσμο για τις βλαβες του GT ,το 90% που γραφονται ειναι μυθος και συκοφαντια απο κακοβουλους ανταγωνιστες.
Οταν προσεχεις το αμαξακι σου, κανεις συνετη χρηση και δεν εισαι κανας πιτσιρικας που το σκιζεις μολις το αναψεις οταν η θερμοκρασια ειναι 0 βαθμοι το χειμωνα, τοτε η αξιοπιστια ειναι μια χαρα και δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Οτι προσεχεις, σε προσεχει κι αυτο. Τα turbo αυτοκινητα δεν ειναι ατμοσφαιρικα, αλλα δεν εχουν καμια σχεση με παλια turbo και ειναι πλεον παρα πολυ αξιοπιστα. Φυσικα ενδεδειγμενη ειναι πιο συνετη χρηση συγκριτικα με τα ατμοσφαιρικα και ολα θα πανε καλα.Και για σενα φιλε που γραφεις οτι αν μου εβγαζε βλαβη δε θα το ελεγα..πρεπει να εισαι πολυ κομπλεξικος να λες κατι τετοιο. Φυσικα και θα το πω και στα αρχιδια μου και η VW και ολα, δεν εχω τετοια κολληματα. Η εμπειρια του καθενος ειναι χρησιμο στοιχειο και δεν πρεπει να κρυβεται η να διαστρεβλωνεται.

Ο κινητηρας του που ειναι στα 140 αλογα τροχο και εχει μπει σε ολα τα μοντελα σχεδον, εχει μπει λογω πιο ομαλης λειτουργιας και καλυτερης καταναλωσης συγκριτικα με τα 175 αλογα τροχο του GT. Ουσιαστικα ο ιδιος κινητηρας ειναι φιλοι μου. Δεν αλλαζει τιποτα ουσιαστικο εκτος απο μερικες λεπτομερειες και φυσικα η χαρτογραφηση εγκεφαλου. Aν ο 170 αλογα ηταν προβληματικος τοτε σιγουρα κι ο 140 θα ειχε προβληματα. Ενας ειναι ο TSI φιλοι μου, μη το ξεχνατε. Στο κατω κατω αν εχεις προβλημα αξιοπιστιας μπορεις να αλλαξεις την χαρτογραφηση και την κανεις 140 αν οντως τα 30 αλογα παραπανω βγαζουν προβληματα, γεγονος που δε το πιστευω, γιατι το αμαξι ακομα κυκλοφορει κανονικοτατα.

Απλα ο κινητηρας του GT εμεινε μονο στο συγκεκριμενο αυτοκινητο για να διατηρησει και την ιδιαιτεροτητα του συγκεκριμενου μοντελου και της επωνυμιας GT, αλλα και στο jetta το οποιο υπαρχει κι αυτο σε GT. Ενας ακομα λογος που ο κινητηρας αυτος δεν εχει παει σε ολα τα μοντελα ειναι οτι ο κοσμος προτιμαει πολυ περισσοτερο την φτηνοτερη εκδοση του TSI που ειναι οικονομικοτερη και εξισου καλη και αποδοτικη. Δεν ειναι τυχαιο πως τα Jetta και Passat TSI μοσχοπουλανε σαν τρελα...
Να σας θυμισω κιολας οτι πλεον συντομα αναμενεται και κινητηρας 1,6 TSI με το ιδιο σκεπτικο και ο οποιος θα αποδιδει περιπου 220 αλογα. Εκει τι θα εχετε να πειτε??

Και για να καταληξω, θα πω οτι απλα το Golf ειναι ποιοτικοτερο αυτοκινητο στην κατασκευη του και καλυτερο για τον οδηγο του στον δρομο. Ειναι το αυτοκινητο για οσους αγαπουν πραγματικα την οδηγηση. Προσωπικα δε θα πω οτι ειναι απειρως καλυτερο απο τους ανταγωνιστες του, αλλα θα πω οτι σε πολλους κρισιμους τομεις που καθοριζουν την ευχαριστηση που σου προσφερει ενα αυτοκινητο στην καθημερινη του χρηση, το Golf ειναι το καλυτερο...

Ανώνυμος είπε...

Eιδες λοιπον φιλε μου που κανενα αλλο αμαξακι του κολοσου δεν φοραει το μοτερ με 170 αλογα?Εγω στα ελεγα αλλα δεν ακουγες!Φιλε εχει μεγαλι διαφορα το μοτερακι 1.4 με 140 αλογα σε σχεση με τα 170!Ποτε δεν φιμιζοταν η vw για τους γαματους κινητηρες θυμισου λιγο 1.4 75 αλογα μεχρι προσφατα!Και τωρα πας στα 170?Λιγο υπερβολικο δε νομιζεις?Εκει ειναι και τα προβληματα του!Το αμαξι συνεχιζει να κυκλοφορει γιατι απλα αν σταματουσε τοτε οσοι το ειχαν αγορασει θα μεναν ξεκρεμαστοι απο την εταιρια!Νιωσε λιγο!Λογικη θελει!Οσο για το corola μιλησα στο προηγουμενο ποστ μου και τα λεει ολα!Και πιστεψε με ουτε τα τουοτα ειναι τα αξιοπιστα!1ο χερι στο λεω ειχα και αστο γαμισετο!Παντος εδω θα ημαστε και αν σου βγαλει προβλημα που δεν το ευχομαι φυσικα να βγεις και να το πεις!Κομπλεξικος δεν ειμαι απλα ξερω τον μεσο ελληναρα!Οτι διαλεγει ειναι το καλητερο!Ουτε καν μπαινει στον κοπο να ακουσει και αλλες αποψεις!Ολα ειναι μυθοι!Αλλα ξερεις κατι οσα δε φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια...

Ανώνυμος είπε...

Epidi barethika na akouo malakies akouste.Ego dialeksa gt giati einai grigorotero apo to opel(apodedigmena)strivi kalitera giati exi amortiser apo gti(apodedigmeno).Otan odigisa opel(oxi test drive ala tou ksaderfou mou)den mou arese katholou to kibotio san thesi kai san klimakosi.Xani epidosis apo to gamimeno to kibotio.Oson afora tin metapolitiki aksia min akouo malakies.Fou na kano to poulao kai abrio.epidi eimai psiras me to amaxi mou me to proto problima pou tha mou parousiasi ego o idios tha bgeno stous dromous kai tha leo oti ta golf gt einai skata.Pros to paron den exo tipota.

(o ksaderfos mou me ton pou ton piga bolta me to gt apoktise ki autos)

Ανώνυμος είπε...

Gnorizo ta problimata MERIKON gt pou exoun vlaves.Prosfata pou piga gia to programatismeno service eida enan o opios alaze 2fora kampressora.Ton rotao to afinis to amaxi prin to sbisimo tou kinitira na doulepsi gia na lipanthi i tourbina?Kai i apantisi itan MIN MOU LES EMENA MALAKIES TA ALA AMAXIA GIATI DEN PERIMENOUN STO SBISIMO E?XAXAXAXAXAXAXAX.Ama akouo apo tetious tipous oti diadidoun ta gt problimatika ti na po.

Ανώνυμος είπε...

Mia sizitisi me ton kolito mou ala kai mixaniko stin vw mou eipai pos exoun diarkos alages sasman kai kompressores sxedon 1 fora tin ebdomada se gt.Ala otan to rotisa an tha eprepe na anisixo kai na to pouliso oso einai keros mou eipai oti ego stin katastasi pou to exo den prokite na mou vgalei problina.Opote meno etsi opos eimai kai ama vgali provlima to keo epitopou.

Ανώνυμος είπε...

Apo tin ali exo akousi kai provlimata se opell 1,6 turbo.To ena itan na xalasi o klimatismos kai to alo na kaei i turbina.Ti na mou leei, diladi ama o alos einai malakas kai den to prosexi to amaxitou kai to kalitero tou kosmou tha xalasi.Auta eixa na po apo eki kai pera tha simfoniso me ton anonimo pou eipai mia sofi koubenta oti einai thema goustou.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα σας!επανερχομαι και παλι μετα τις απαντησεις σας.
Σωστα τα ειπε ο Γρηγορος οσον αφορα τις βλαβες του GT. ισχυει οτι ισχυει και για καθε αλλο αυτοκινητο - σωστη χρηση με συνεση. Το ιδιο ισχυει και για το δικο σας αυτοκινητο, το Astra.
Δεν παιρνεις ποδηλατο, αλλα ενα τουρμπο αυτοκινητο με ιδιαιτεροτητες στον τροπο λειτουργιας μηχανης που θελει κι αναλογη συντηρηση.

Οσο για το φιλο τον ανωνυμο που αμφισβητει την αξιοπιστια της Toyota...αστο καλυτερα φιλε μου...ειναι απο τα λιγα αυτοκινητα που οτι χρηση και να τους κανεις δε βγαζουν σχεδον ποτε προβληματα και εχουν τεραστια αντοχη στο χρονο.Δε το λεω εγω , το λενε ολοι και πραγματικα ο κοσμος που εχει αυτοκινητα απο αυτη τη μαρκα ειναι πραγματικα παρα πολυς.1η σε πωλησεις παγκοσμιως αλλα και στην Ελλαδα ειναι.

Οσο για τον κινητηρα των 170-175 αλογων (επαναλαμβανω στον τροχο, ετσι? - Γιατι ο κινητηρας αυτος αποδιδει στον στροφαλο 185 με 190 αλογα) , ο κινητηρας αυτος υπαρχει φιλε μου και το Jetta GT, αλλα μαλλον δε διαβαζεις αυτα που γραφω.

Τα πραγματα ειναι απλα. Εγω θα προσεχω τον κινητηρα μου και θα ελπιζω να μη μου βγαλει προβληματα. Αν μου βγαλει τοτε θα το πουλησω εγκαιρα το αμαξι.
Παντως στα μεταχειρισμενα δεν βλεπω καθολου GT και TSI, αν και κυκλοφορουν ηδη 2 χρονια. Αντιθετα πωλουνται παρα πολλα FSI ετσι ωστε οι κατοχοι τους να προμηθευτουν συνηθως TSI.

Θα τα δουμε ολα στην πορεια. Ας μην αγχωνομαστε. Το Golf GT ειναι ενα μικρο τεχνολογικο θαυμα. Αν κρατησει και την αξιοπιστια του τοτε θα δειξει τον δρομο προς το μελλον. Προφανως η VW και η καθε μαρκα με τουρμπισμενο πρεπει να προνοησει πλεον και για οσους δε κανουν σωστη χρηση στο αμαξι τους και να κανει τις αναλογες βελτιωσεις για να μη συμβαινουν βλαβες. Εμεις ομως αφου μπορουμε και γνωριζουμε πως να κανουμε σωστη χρηση, ας την πραγματοποιησουμε.

Ανώνυμος είπε...

Επισης εδω θα παραθεσω ενα μικρο συγκριτικο αναμεσα σε ολους τους τομεις που μου ερχονται στο μυαλο αναμεσα σε GT και Astra 1,6T.

1)Ποιοτητα κατασκευης και υλικων - κορυφαια και στα 2 αυτοκινητα ως γερμανικα.

2)Χωροι για επιβατες - αναλογοι, αν και το Golf υπερτερει σε εργονομικοτητα και χωρους για μικροαντικειμενα.

3)Ασφαλεια - Αριστη και στα 2 αυτοκινητα, 5 αστρα και τα 2 στις προσκρουσεις και εξοπλισμενα με πληρες σετ 6 αεροσακων.

4)Ροπη κινητηρα - μεγαλυτερη κατα 1 κιλο για το Golf και αποδοση της απο νωριτερα συγκριτικα με το Astra με αποτελεσμα να ειναι το αυτοκινητο πιο ευστροφο και να εμφανιζει καλυτερους χρονους στις επιταχυνσεις απο σταση αλλα και απο χαμηλες στροφες.

5)Ρεπριζ - Πολυ καλες και στα 2.Παρουσια κομπρεσορα ομως στο Golf,στοιχειο που εκμηδενιζει το turbo lag και επιτρεπει πιο αμεση αποκριση στις ρεπριζ.

6)Στις χαμηλες στροφες ειναι εμφανως γρηγοροτερο το Golf, αφου ο κομπρεσορας ανοιγει απο τις 1000 στροφες, ενω το turbo του Astra ανοιγει απο τις 2000 με 2500.

7)Στις ψηλες στροφες παρομοια αποκριση και στα 2.

8)Τελικη ταχυτητα λιγο καλυτερη για το Astra, λογω μεγαλυτερου κυβισμου κινητηρα 1,6 αντι 1,4.
Πιανει περιπου 250 τελικη εναντι 240 περιπου του Golf.

9)Φρενα καλυτερα και πιο αμεσα στο Astra - και των 2 ομως ειναι απο τα καλυτερα στην κατηγορια.

10)Εγγυηση υπερτερει το Astra με 6 χρονια, εναντι των 4 που προσφερει η VW μαζι με προεκταση.

11)Τελη κυκλοφοριας και ασφαλιστρα υπερτερει το Golf λογω χαμηλοτερου κυβισμου 1,4.

12)Μεταπωλητικη αξια - υψηλη και για τα 2 ως γερμανικα, αλλα ελαφρως καλυτερη για το Golf, λογω μεγαλυτερου πρεστιζ μαρκας και συγκεκριμενου μοντελου.

13)Τιμονι - πιο αμεσο και με πολυ καλυτερη πληροφορηση στο Golf.

14)Χειρισμος του αμαξιου στο δρομο και οδικη συμπεριφορα των αμορτισερ - σαφως καλυτερη και πιο ευχαριστη και προβλεψιμη για το Golf.

15)Εξοπλισμος και ανεση εσωτερικου - επιπεδο κυμαινεται σε παρομοια επιπεδα και εξαρταται παντα απο τα εξτρας που δυναται να τοποθετηθουν.

16)Τιμη - σαφως πολυ πιο αλμυρη για το Golf και μικροτερο value for money, χωρις να αναιρει κανενας το γεγονος οτι παιρνει ενα εξαιρετικο αυτοκινητο.

17)Ζαντολαστιχα - 17αρες στο GT, 16αρες στο Astra σαν στανταρ.

18)Κιβωτιο - Καλυτερο σαν αισθηση του Golf και με πιο σωστη κλιμακωση. Επισης δυνατο χαρτι της VW αποτελει και το ημιαυτοματο DSG,που ειναι κορυφαιο σε αποδοση κιβωτιο και τεχνολογια.

19)Εμφανιση - συντηρητικη σχετικα και στα 2, με το Astra ομως κατα πολλους να υπερτερει λιγο σε αυτον τον τομεα. Αυτο ομως ειναι περισσοτερο υποκειμενικο.

20)Καταναλωση - Αν πιεστουν και τα 2, το Astra εμφανιζει σαφως μεγαλυτερες τιμες που αγγιζουν τα 14+ λιτρα , την ωρα που στο Golf φτανουν στα 13 λιτρα.
Σε μικτο κυκλο, αλλα και χρηση με συνεση το Golf και παλι εμφανιζει χαμηλοτερες τιμες, λογω μικροτερου κυβισμου κινητηρα.

21)Τεχνολογικο υποβαθρο - Στα συν του Astra μπορει να καταχωρηθει το κουμπι της σπορ λειτουργιας και το οποιο για μενα ειναι εξαιρετικο στοιχειο,γιατι καθοριζει την αισθηση και τροπο οδηγησης. Το Golf αντιπαραθετει τον εξαιρετικο κινητηρα του με 2 υπερσυμπιεστες που δημιουργουν ενα εξαιρετικο αποτελεσμα σαν συνολο και συνεργαζονται αρμονικα, δινοντας την αισθηση οτι οδηγας 2λιτρο μοτερ.

Αυτα τα ολιγα απο εμενα. Για οτι ξεχασα συμπληρωστε με... :)

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν,διαβάζω αυτά που γράφετε για τον tsi 170.Φίλε ανώνυμε η vw στο tiguan έκανε τον tsi 150 για να έχει την ίδια υποδύναμη με τα δίλιτρα σύνολα τπυ ανταγωνισμού.Όσο για τον 170 τοποθετείται επίσης και στο jetta,αλλά και στο touran(στη Γερμανία και σε άλλες χώρες.
INFO:
Ο κινητήρας tsi κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της vw στο Chemnitz στη Γερμανία.Ο κομπρέσορας είναι της Eaton και κατασκευάζεται στο Tczew της Πολωνίας.Το turbo είναι της BorgWarner κατασκευάζεται στη Γερμανία.Το κέλυφός του turbo είναι κατασκευασμένο από μελετημένο κράμα χάλυβα για να αντέχει σε θερμοκρασίες έως 1.050 C.(συμβατικά 950 C).To μαντεμένιο μπλόκ του κινητήρα έχει ενισχυθεί κατάλληλα για να ανταπεξέρχεται στις αυξημένες απαιτήσεις της υπερπλήρωσης.
Αυτά για όσους νομίζουν πως ο tsi ειναι ο απλός fsi με κομπρέσορα και turbo.
Υ.Γ.Ο θείος μου πούλησε το golf με 123.000km και πήρε το tsi με τα 140.Μέχρι στιγμής 400km.

Ανώνυμος είπε...

Epitelous.Enas diabasmenos.Arage i opel exei mploke diaforiko?xaxaxaxaaxa oute gia auto einai aksioi.

Ανώνυμος είπε...

o anonimos pou eipe oti to gt exei 170-175 hp ston troxo kai sto strofalo 190 hp na kounisei ligo to kefali tou pera dothe mpas kai sinelthei.to gt exei 170 sto strofalo .170 oute 175 oute 180.min kanoume tin trixa trixia...auto simainei oti vgazei ligotera aloga sto dromo.grigore kai ego ti vw ipostirizo alla oute to golf exei bloke diaforiko ap oso ksero.sorry kiolas alla min ftasoume sto simeio na leme oti kai i korakina vlepei ta korakakia tis panemorfa..

_NeKrA_LePrA_

Ανώνυμος είπε...

Φιλε Νεκρα Λεπρα κανεις μεγαλο λαθος.
1)Δες μερικες δυναμομετρησεις απο GT και θα καταλαβεις. Τα περισσοτερα GT αποδιδουν στροφαλο απο 175 εως 190 αλογα. Εχω δει ακομα και 193 αλογα στο συγκεκριμενο αμαξι μεγιστη τιμη.Το πιο τυπικο ειναι παντως στροφαλος 180 με 185.
Οσο για ιπποδυναμη σε τροχο , κοψε λιγο απο τα παραπανω και την εχεις.
2)Τα 170 αλογα που ανακοινωνει η VW ειναι στον τροχο, οπως κανει και στα περισσοτερα μοντελα της.
Να σου θυμισω για το 1,6 FSI, που ανακοινωνεται 115 και ειναι γυρω στα 120 αλογα στροφαλο, το GTI που ανακοινωνεται 200 κι ειναι γυρω στα 210 στροφαλο και παει λεγοντας.

Αν μη τι αλλο η VW παντα ως τεραστια κι αξιοπιστη μαρκα δινει ρεαλιστικες τιμες σε αλογα για ολα τα μοντελα της και δεν κοροιδευει κανεναν οπως κανουν αλλες μαρκες που η τιμη που ανακοινωνουν εχει διαφορα 10 με 20 αλογα απο την πραγματικη. Τα 170 αλογα τα παιρνεις σιγουρα τροχο, στην χειροτερη παιρνεις 168 ;)

Ανώνυμος είπε...

Nekra lepra,mathe pos to astra opc den exei mploke diaforiko eno to gti kai edition30 exoun.Klal gia to r32 ouden sxolio.O kinitiras tis vw o 1,6fsi einai o pio paparia kinitiras pou exo di.Problimata ,ladia ,argos ,katanalosi psila,ola ta skata autos ta eixe.Aloste kai gia auto i vw apofasise na kitaksei alou kai na bgalei alous kinitires.(Gia na sas prolabo esas tous opelakides)ama tha eixate dilima vw golf 1,6 fsi me opel astra 1,6 tha epera opel kai me diafora kalitero.

Ανώνυμος είπε...

Ean antrexete se ena periptero tha brite to teuxos drive pou sigkrinoun audi a3 1,4 tfsi--fiat bravo 1,4 t-jrt 120, 150hp--kia pro_ceed 1,6-- opel astra 1,6T gtc--peugeot 308 1,6--seat leon 1,4, 1,8 tsi--skoda octavia 1,8tsi--toyota ayris 1,6vw golf 1,4,122-140hp--vw golf gt.
Sto test dipli alagi loridas me esp off oi xronoi itan (1) to vw golf tsi 122hp(2)toyota ayris (3)opel 1,6 t gtc(4)seat leon 1,8(5)_audi a3 1,4 tfsi(6)kia pro_ceed(7)skoda octavia 1,8 tsi(8)seat leon 1,4 tsi(9)vw golf gt (10)fiat bravo 120hp(11)vw golf 140hp(12) fiat bravo 150hp.gia to opel lene pos i anartisi xoris esp to boithaei na kinithei grigora eno gia to gt leei pos edioxne ta moutra tou.Alla me esp on ta pragmata einia entelos diaforetika.

Ανώνυμος είπε...

oi xronoi me eso on stin dipli alagi loridas einai:(1)Audi a31,4tfsi(2)toyota auris 1,6(3)kia pro_ceed(4)seat leon 1,8 tsi (5)seat leo 1,l4 tsi(6)vw golf gt (7)vw golf 1,4 tsi 122hp(8)peugeot 308 1,6T(9)skoda octavia 1,8tsi(10)vw golf 140hp(11)opel 1,6t(12)fiat bravo 120hp kai (13) fiat bravo 150hp.Gia to opel leei pos i anartisi einai kali ala to timoni isterei se pliroforisi.

Ανώνυμος είπε...

To epomeno test kai simantiko einai 0-160km.(1)vw golf gt(2)opel astra 1,6T(me diafora 4sec)kai ta alla ta autokinita den mas niazoun.Anaferoun oti an sto dinamometro to opel bgenei dinatotero blepei tin plati tou golf gt giati apo ta 0-50 to gt pernei probadisma 0,4sec nkai meta i diafora megalonoi.Ante gei.

Ανώνυμος είπε...

Kai meta to pio simantiko gia mena einai to 160-0(1) to fiat bravo 150hp me 94,61m (3)to vw golf gt me 96,81m kai to opel briskete stin (6)thesi me 97,82m.Skata frena exei telika.Stin teliki bathmologia to vw einai (3) me 36 bathmous to opel (7) me 30 bathmous kai gia pliroforisi to fiat bravo 150kp bgike (4) me 33 pontous.Xxaxaxaxaax sas gamise to fiat pou lete skato opelakides xaxaaxxaxa ITALIAN JOB.PERIMENTE LIGO AKOMA TORA POU THA EXOUME KAI TO LANCIA TO DELTA NA SAS GAMAEI ASISTOLA.ANTE GIATI.

Ανώνυμος είπε...

A kai na min ksexaso oti sto youtube exei video me opel corca opc pou ta stinai me tsi 140 alla piragmeno kai skaei i turbina.ATHANATA OPEL.

Ανώνυμος είπε...

Για πεσμου ρε φιλε μια που εχεις το περιοδικο ποσες διαφιμησεις εχει απο vw group kai fiat και ποσες απο οπελ?Βλακακο παψε να διαβαζεις παρε ενα φιλαρακι σου και τραβα βρες ενα οπελ σκιστω και δοσε μας το video και δεν θα ξαναμιλισουμε!Οσο για το youtube εχει και ενα gt που ειναι σε ρελαντι και παιρνει απο μονο του φωτια!!Αθανατα vw!!!xaxaxa

Ανώνυμος είπε...

Τι μας λες ρε φιλε τελευταιε ανωνυμε??

Εγω ενα ξερω..οτι με GT τα ξεκωλιαζω τα Αστρα σαν το δικο σου και απο σταση και σε ρεπριζ.
Οι χρονοι επιβεβαιωνονται και στην πραξη.
Το μονο που μπορεις να λες ειναι οτι εχεις λιγο καλυτερη τελικη κι αυτο γιατι σε μενα βαζουν κοφτη στις 6000 στροφες της 6ης και πιανω μονο 240 αντι 260.

Μονο απο το Κορσα με τα 192 χανω οριακα και αυτο γιατι ειναι ελαφρυτερο και με λιγα παραπανω αλογα, αλλα βεβαια ειναι κι αλλης κατηγοριας.

Ανώνυμος είπε...

Eφοσον ξεκολιαζεις τα αστρα ανεβασε 1 βιντεο να το δουμε ολοι!!Τοσο δυσκολο ειναι?Και απο το corsa δεν χανεις οριακα αλλα με μεγαλη διαφορα εχεις μια καροτσα στη πλακα! μην λετε οτι σας κατεβαινει!

Ανώνυμος είπε...

Ama tha balo kontra sto youtube me opel tha skaseis re ksekoliara. Opote thes na gamiso kai opel kai oti alo thes. Oson gia to vw pou pernei fotia einai montelo palio eno to opel 2008 .Akou rezilikia opel 2008 na spaei turbina.xaxaaxaxaxax. Apo auto fenete oti den ksereis tipota. Pane des poses diafimiseis exi i opel kai poses i vw. KALA MALAKAS EISAI? TI ROTAO? Den diabazeis ti exi grapsei re malaka oti odigisa opel 1,6 turbo kai ipc kai den mou aresan to katalabenis? Se opia sigkrisi me vw kai opel i vw kerdizei den to exeis dei? Bres mou ena periodiko pou na keei oti to opel einai kalitero apo to vw.Den mporei ola ta periodoka na douleuoun enantias tin opel? I mipos i opel einai eteriara kai prospathoun na tin riksoun e?

Ανώνυμος είπε...

Γιατι ρε Γρηγορε χαχα παρτε ενα γρηγορο μου σπας τα αρχιδια?Εχεις βιντεο βαλτο δεν εχεις κανε ενα και δεν θα μιλησω ξανα!Αλλα το αστρα θα ειναι τουρμπο αποδεδιγμενα ε!Να φαινεται!Και ποιος σου ειπε ρε πανιβλακα οτι πρεπει να σου αρεσουν τα οπελ?και ποιος ασχολητε προσωπηκα με την παρτη σου ανηδαιε ακυρε!Αντε παρε το πουλο τωρα γιατι εδω μιλαμε και συγκρινουμε αυτοκινητα οχι προσπαθουμε να πεισουμε ο ενας τον αλλο να του αρεσουν αλλα αυτοκινητα!Ουστ τωρα μαντροσκυλο και οταν ξαναγραψεις φροντισε να εχεις link με κοντρα!Αν θες να βρεις ευκολα τραβα την παρασκευη στο σεφ το βραδυ...

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=qkWaxSztbBg
Αυτο ειναι παλιο golf? Ουτε τα μοντελα δεν ξερεις καραγκιοζακο...

Ανώνυμος είπε...

Α και για να μην μου πεις ειναι 2005 μοντελο δες ποτε αναιβηκε το βιντεο στο yoytube 3-5-07
ουτε 2 χρονων αυτοκινητο!
Ξανα παρε το πουλη τωρα..

Ανώνυμος είπε...

Καλα εεε...Τελευταιε φιλε ανωνυμε εισαι τελειως ασχετος και μην ανοιγεις αλλο το στομα σου να ξεστομιζεις μαλακιες!!

Μας δειχνεις ενα video με ενα παλιο καραφτιαγμενο (ενω εδω μιλαμε για μαμα) Golf 4.Αλλα βεβαια με τετοια ασχετοσυνη που κουβαλας που να το ξεχωρισεις απο το τωρινο μοντελο.
Ουδεμια σχεση εχουν ολα αυτα με TSI και Golf GT.
Και επισης τι σχεση εχουν οι ημερομηνιες που ανεβαστηκε το video?? εγω ειδα και εκρινα. αν δε μπορεις να το κανεις πριν βαλεις αυτο το Link της πουτσας, μην μιλας καν και ριχνεις λασπη.

Ελεος πια...τι αλλη μαλακια θα ακουσουμε....επισης για το βιντεο κοντρας ισχυει το ιδιο και για σενα, παρε ενα μαμα αποδεδειγμενα αστρα και στησε το διπλα σε ενα μαμα GT και δες τα αποτελεσματα.Μετα βεβαια αμφιβαλω με τι καρδια θα το ανεβασεις....

Οσο για συναντησεις στο ΣΕΦ, οπου γνωριζω καλα πως ειναι των κλαμπ με τα περισσοτερα εκει περα καραφτιαγμενα, μην νομιζεις πως δε το ξερουμε. Εγω σου λεω για μαμα αυτοκινητα, που να αποδεικνυεται ομως. Βαλε 2 διπλα και δες πως θα παιρνεις τον πουλο, οταν το Γκολφακι με το που ανοιγει ο κομπρεσορας θα απομακρυνεται ενω εσυ ακομα θα περιμενεις την τουρμπινα. Οσο για ρεπριζ εκει τα πραγματα ειναι ακομα πιο διασκεδαστικα...

Ανώνυμος είπε...

Λοιπον κυριε τελευταια βλακα το golfaki αυτο στο βιντεο δεν ειναι ουτε καραφτιαγμενο ουτε το προηγουμενο!!Ειναι το τελευτεο μαλον εισαι και τυφλος!Δες καλητερα ανοητε!Και εκτος αυτου το 2005 εβγαινε το Εβγαινε το προηγουμενο?ε εισαι ανοητος!Και ειναι μαμα τι ειδες τη σκαστρα και το ειπες καραφτιαγμενο?χαχαχα
Οσο για τα παιδια στο σεφ εχει πολλα μαμα πανε βρες και ανοιξτε και καπο και μετα ανοιξτε!Αλλα χεζεστε να πατε!Εχω βρει βλακακο gt αλλα κανενας δεν ανοιγει!Γιατι αραγε?Μαλον δεν θα μπορουν να το δικαιολογησουν στη γκομενα μετα γιατι απο ρολαριστες 2ες η πουτσα θα ειναι βαρια!!Και ξανα λεω οποιος κανει βιντεο εδω ημαστε και ανυπομωνουμε να το δουμε!
Αν φιλαρακι η διαφορα ειναι οπως την παρουσιαζεις τοτε στο youtube θα ειχε 200 βιντεο που gt θα ψολιαζαν αστρα και ολοι εσεις θα γελουσατε!Αλλα δεν εχει κανενα..Γιατι αραγε?

Ανώνυμος είπε...

Τελικα τελευταιε φιλε της Οπελ εισαι τελειως ανιδεος....Καταρχας κανει μπαμ οτι το αμαξι ειναι καραφτιαγμενο. Αλλαγμενο τιμονι, φαναρια, αλλαγμενα τα παντα.Ποιος ξερει τι προγραμματα και αλλα θα εχει στα εντοσθια...
Κατα δευτερον δες καλυτερα και θα δεις οτι ΔΕΝ προκειται για τωρινο μοντελο...

Οσο για τα video πως να βγαλουμε οταν κι εγω συνανταω ελαχιστα στους δρομους εν αντιθεση με τα GT οπου συναντας συνεχεια. Αντε λοιπον τραβα κανα βιντεακι λοιπον να σε δω. Τοσοι ειμαστε με GT...εσυ οντας ενας απο τους λιγους θα βρεις αρκετους απο μας.

Επισης η ΟΠΕΛ ας ετοιμαστει να φαει νεες ψωλιες απο την VW...
Σημερα ειδα το νεο Passat CC απο κοντα κι επαθα πλακα...εκπληκτικο αυτοκινητο απο καθε αποψη και σε λιγο καιρο ερχεται και το Scirocco....Ετοιμαστειτε να αλλαξετε μαρκα ολοι οι Οπελακηδες...

VeeDub forever!

Ανώνυμος είπε...

Ti; na frontiso na exo balei to link; giati ti tha me kaneis an den to exo balei; malon exeis mperdepsei tin pragmatikotita me tp playstation palio malaka. pos fenete o anthropos poy den exei odigisei gt. ANTE KAI .... PALIO ... POY THA MOU PEIS EMENA APO AMAXIA. Eixa opel kai den emina efxaristimenos to katalabes; Den mporo na balo kontra sto youtube me opel giati auton pou eixa sto mialo mou den thelise na ta stisoume kai na trabao binteo alla mou eipe pos an ginete na grapsi autos gia tin kontra pou eixame balei palia. etsi giati ama ta leo ego den me pisteueis re mounodoule.

Ανώνυμος είπε...

Geia sas paides ekatsa kai diabasa tin koubenta sas oloklirh kai mou peire arketo xrono.Oson afora gia tin kontra pou ebala me to filo mu ton grigoro exei dikio(to ipia to tsai).Protos ego peira to opel kai otan mou eipe pos endiaferete tou to edosa merikes meres gia na to dei.Perimena na mou pei pos to amaxi gamaei alla to antitheto.Otan mou eipe pos tha parei golf gt eskasa sta gelei.Tou eixa pei pos tha einai to amaxi mou klaseis grigorotero.Alla eixe dikio pou mou elege oti to gt tha einai kalitero.Skeftomouna na pouliso to opel kai na paro gt alla metabias pou ksexreono to opel.

A, oson afora gia tin timh tou golf me tou astra exo na po gia to palikari pou elege oti to golf apo mesa einai spartiatiko leei mala... Den exei dizoniko klimatismo sto standar px. To diko mou kostise 29500 me tous tokous .Den exo omos metaniosei gia tin epilogi mou giati gnorizo pos to opel mporei na min einai kalitero apo to gt alla einai kai auto ena telio autokinito...

Ανώνυμος είπε...

re filaraki esu pou diavases to periodiko drive kai les oti to gt einai 4 sec poio grigoro apo to astra,den to ksanadiavazeis mpas kai katalaveis ti leei?
akou lipon.to gt sto 0-50 einai 0.4 sec poio grigoro grafei kai to logo0 sto periodiko.logo spinarismatos tou astra.kai oi telikoi xronoi einai
0-160 gia golf 20,9
0-160 gia astra 21,3
pes mas twra pou einai ta 4 sec kai pos anevenei h diafora oso enevenoun ta xiliometra.min ksexnate oti to periodiko auto kaiei to astra giati se oles tis metriseis pou ekane den eixe to ids+ energopohmeno.

Ανώνυμος είπε...

Pesta re file!Piga kai egw kai pira to drive!Xvris sport energopoihmeno kai moy kanan anoigmata!Thn palevoun alitheia?To amaksi exane sxedon ta panta!kai maresei pou meta legan oti me to ids energopoihmeno ginete allo aytokinhto!Ma ti mlks eleos!Tetoia diavazetai kai xereste!Mipos kai stis kontres pou ola ta opel ta psiolazete o allos den pataei to sport?Gia to filo opelelakia to parakalw na kanoun akoma ena anoigma kai na mas dosoun epitelous ena video!Papara pou les oti den vriskeis opel pane sto sef kai tha vreis kamia 20aria kai arketa apo ayta einai mama!Ante na se dw afou eiste toso sigouri giati den anoigetai?

Ανώνυμος είπε...

Αμαν πια...βαρεθηκα πια να συζηταω μαζι σας Οπελακηδες...Ειστε που ειστε ελαχιστοι με αυτο το αμαξι, ειστε και για τον πουτσο.

Τελικα δεν εχετε ιδεα απο αμαξια, αφου πηρατε αυτο το αμαξι και πιστευετε κιολας οτι ειναι καλυτερο απο ενα Γκολφ, οτι κινητηρα κι αν φοραει αυτο.

Τα Vauxhall ειναι φτηνοτερα αμαξια και ειναι για τον πουτσο συγκριτικα με τα VeeDub. Για δειτε τι λεει ο Clarkson και το Τοp Gear για τα Vauxhall. Eπισης δειτε το videaki με τη κριτικη για το OPC να καταλαβετε τι αθλιο σασι εχει το αμαξι σας...
Αμαξι που δε μπορει να στριψει ειναι το Astra...δε μπορει να βγαλει σωστα τα αλογα του στο δρομο και εχει αναρτηση βαρκα στο γυαλο το 1,6Τ...
Τα Golf αν μη τι αλλο ξερουν να χρησιμοποιουν την δυναμη τους κι ειναι ολοκληρωμενα αμαξια. Συγκρινετε το 200 αλογα Astra με 200 αλογα Golf...μερα με την νυχτα.
Οσο για το OPC με απενεργοποιημενο ESP με βεβαιοτητα φευγεις σε καποια στροφη, τρεχωντας γρηγορα σε πιστα με στροφιλικια. ΔΕΝ κρατανε σε στροφες τα Astra, αντιθετα με τα Golf που προσφερουν εξαιρετικο κρατημα και τελεια αισθηση ελεγχου του αμαξιου.

Ανώνυμος είπε...

File anonime exeis dikio afou to periodiko den to eixa sta xeria mou prin ligo kairo kai mou eipagoreue filos apo to tilefono.Den dexome na mou milate gia tin aksiopistia ton vw ME TIPOTA.

GIATI:http://www.youtube.com/watch?v=svBdIT_ak9w.

diabaste kai sta info dipla ti leo..........

Ανώνυμος είπε...

To video deixnei poso kolimenos eisai me ta vw!Den einai kako!Alla des kai kati allo kai meta kane kritiki!
Oso gia to filo pou leei gia to opc oti den streivei desto vlaka sto nirbugrin....Pou einai to GTI??Ante geiaaaaa

Ανώνυμος είπε...

Opa opa to gegonos oti i oikogenia mou exei vw den mou leei tipota ston tomea tou ti amaxi tha paro,apla mesa apo aitin eida oti i vw einai aksiopisti eteria.Agorasa gt epidi o proigoumenos kinitiras itan gia ton poutso kai ithela na do ti elege autos.Tora perimeno na do tin nea alfa romeo mito kai tin nea lancia delta.Gia dite esis ton xrono tou r32 stin niusburg.to gti exei 200 hp eno to opc parapano. Iparxei kai to opel 2,0T 200hp pou einai kiriolektika gia ton poutso.Den paei mia(to exo odigisi an kai gialigo).Kalitera to 1,6t para to 2,0 t.An sigrinis to opel astra 2,0T me to vw golf gti e pisteuo pos den tha akouso kamia kotsana apo to stoma sas.

Ανώνυμος είπε...

Ti na po re paidia ego pantos den tha me xalouse kai pisteuo kanenan na eixe ena opc kato sto garase tou.Alla mou fenete to gti pio olokliromeno-politismeno.An ithela na paro ena amaxi se auta ta aloga tha eperna honda civic type r.Opos i diafimisi tis modenas papi skili etsi kai ta honda.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω με το τελευταιο σχολιο, αν και για αμαξι με 200 αλογα θα επαιρνα με κλειστα ματια το Golf GTI. Ο Ιαπωνας δε συγκρινεται με τον Γερμανο.. Μπορει τα Ταπερ, οπως τα λεμε εμεις, να ειναι διασκεδαστικα και για σκληροπυρηνικη χρηση , αλλα δεν ειναι ολοκληρωμενα αυτοκινητα οπως τα Γκολφ.

Επισης αν γενικοτερα διαλεγα ενα αυτοκινητο αναμεσα στο GTI - OPC, παλι θα διαλεγα το Γκολφ. Δεν αρκει μονο η δυναμη και η ροπη για να κανουν ενα αυτοκινητο, αλλα και η πρακτικοτητα, η εργονομια, η καταναλωση και η καλυτερη all around χρηση του, που καλυπτει οσο γινεται περισσοτερες αναγκες.

Ανώνυμος είπε...

λοιπον παιδια για να λυθει η διαφορα μια κ καλη σασ προκαλω να δειτε ολοι αυτο το αρθρο

http://s4.bitefight.gr/c.php?uid=28028

Ανώνυμος είπε...

Exo kaliteres doulies na kano apo to na pino to aima sou.Px na mirazo tsaia se opel astra 1,6 turbo.xaxaxaxa

Ανώνυμος είπε...

sorry ki ollas re paidia.alla eseis pou lete oti ta golf gt den xalane kai pou den exw logo na pisteuw to antitheto, mporeite na mou peite giati h vw to kainourio aytokinhto pou evgale (scirocco) kai pou einai poio sport apo to golf to evgale 1.4 160hp?

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν θα ήθελα να αναφέρω ένα πραγματικο περιστατικο που μου συνεβη πριν απο κανα μηνα περιπου. Έχω ένα Αστράκι 1600 τουρμπάτο και κατέβαινα τη Βαρης Κορωπίου (στην Αθήνα για όσους δεν ξέρουν). Άξαφνα βλέπω το Γκολφάκι το GT από πίσω μου και σκέφτομαι "Ωρα για παιχνίδι!!!!" το αφήνω να με πλαγιάσει με ταχύτητα γύρω στα 50 χ.α.ω και πατάω και το sport switch και ξεκινάω το παιχνίδι!!!! η κόντρα ήταν άκρως ενδιαφέρουσα και μπορώ να πώ πως σε αρκετά σημεία φοβήθηκα ότι θα έχανα!!! μίας και είχε και λίγο κίνηση και να πω την αλήθεια ψιλοφοβόμουνα να μπώ με φουλ γκαζια στις στροφές... το παιχνιδάκι συνεχίστηκε για κανα 5 λεπτο με τα δύο αυτοκίνητα σχεδόν να είναι στα ιδια (αν και ομολογώ πως στις ευθείες με δυσκολία με έπιανε). Εν τέλει η κόντρα κατέληξε με εμένα νικητή (αλλά αυτό δεν είναι μόνο θέμα αυτοκινήτου αλλά και οδηγού ) και όπως λέω πάντα μία νίκη συνοδεύεται και απο έπαθλο. Πλησιάζοντας προς Βάρη λοιπόν σε ένα φανάρι και αφού η "κόντρα" είχε ολοκληρωθεί το γκολφάκι σταματά δίπλα μου ο οδηγός κατεβάζει το τζάμι και μου σκάει ένα χαμόγελο φαδύ-πλατύ ήταν η Ζέτα Δούκα (γνώστή ηθοποιός)!!!. Ψάρωσα προς στιγμήν, άγρια θα έλεγα και μέχρι να καταλάβω τι έιχε γίνει το γκολφάκι είχε φύγει 100 μέτρα μπροστα... είχε αναψει πράσινο... Είχε φτιάξει η μέρα μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν θα ήθελα να αναφέρω ένα πραγματικο περιστατικο που μου συνεβη πριν απο κανα μηνα περιπου. Έχω ένα Αστράκι 1600 τουρμπάτο και κατέβαινα τη Βαρης Κορωπίου (στην Αθήνα για όσους δεν ξέρουν). Άξαφνα βλέπω το Γκολφάκι το GT από πίσω μου και σκέφτομαι "Ωρα για παιχνίδι!!!!" το αφήνω να με πλαγιάσει με ταχύτητα γύρω στα 50 χ.α.ω και πατάω και το sport switch και ξεκινάω το παιχνίδι!!!! η κόντρα ήταν άκρως ενδιαφέρουσα και μπορώ να πώ πως σε αρκετά σημεία φοβήθηκα ότι θα έχανα!!! μίας και είχε και λίγο κίνηση και να πω την αλήθεια ψιλοφοβόμουνα να μπώ με φουλ γκαζια στις στροφές... το παιχνιδάκι συνεχίστηκε για κανα 5 λεπτο με τα δύο αυτοκίνητα σχεδόν να είναι στα ιδια (αν και ομολογώ πως στις ευθείες με δυσκολία με έπιανε). Εν τέλει η κόντρα κατέληξε με εμένα νικητή (αλλά αυτό δεν είναι μόνο θέμα αυτοκινήτου αλλά και οδηγού ) και όπως λέω πάντα μία νίκη συνοδεύεται και απο έπαθλο. Πλησιάζοντας προς Βάρη λοιπόν σε ένα φανάρι και αφού η "κόντρα" είχε ολοκληρωθεί το γκολφάκι σταματά δίπλα μου ο οδηγός κατεβάζει το τζάμι και μου σκάει ένα χαμόγελο φαδύ-πλατύ ήταν η Ζέτα Δούκα (γνώστή ηθοποιός)!!!. Ψάρωσα προς στιγμήν, άγρια θα έλεγα και μέχρι να καταλάβω τι έιχε γίνει το γκολφάκι είχε φύγει 100 μέτρα μπροστα... είχε αναψει πράσινο... Είχε φτιάξει η μέρα μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν θα ήθελα να αναφέρω ένα πραγματικο περιστατικο που μου συνεβη πριν απο κανα μηνα περιπου. Έχω ένα Αστράκι 1600 τουρμπάτο και κατέβαινα τη Βαρης Κορωπίου (στην Αθήνα για όσους δεν ξέρουν). Άξαφνα βλέπω το Γκολφάκι το GT από πίσω μου και σκέφτομαι "Ωρα για παιχνίδι!!!!" το αφήνω να με πλαγιάσει με ταχύτητα γύρω στα 50 χ.α.ω και πατάω και το sport switch και ξεκινάω το παιχνίδι!!!! η κόντρα ήταν άκρως ενδιαφέρουσα και μπορώ να πώ πως σε αρκετά σημεία φοβήθηκα ότι θα έχανα!!! μίας και είχε και λίγο κίνηση και να πω την αλήθεια ψιλοφοβόμουνα να μπώ με φουλ γκαζια στις στροφές... το παιχνιδάκι συνεχίστηκε για κανα 5 λεπτο με τα δύο αυτοκίνητα σχεδόν να είναι στα ιδια (αν και ομολογώ πως στις ευθείες με δυσκολία με έπιανε). Εν τέλει η κόντρα κατέληξε με εμένα νικητή (αλλά αυτό δεν είναι μόνο θέμα αυτοκινήτου αλλά και οδηγού ) και όπως λέω πάντα μία νίκη συνοδεύεται και απο έπαθλο. Πλησιάζοντας προς Βάρη λοιπόν σε ένα φανάρι και αφού η "κόντρα" είχε ολοκληρωθεί το γκολφάκι σταματά δίπλα μου ο οδηγός κατεβάζει το τζάμι και μου σκάει ένα χαμόγελο φαδύ-πλατύ ήταν η Ζέτα Δούκα (γνώστή ηθοποιός)!!!. Ψάρωσα προς στιγμήν, άγρια θα έλεγα και μέχρι να καταλάβω τι έιχε γίνει το γκολφάκι είχε φύγει 100 μέτρα μπροστα... είχε αναψει πράσινο... Είχε φτιάξει η μέρα μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν θα ήθελα να αναφέρω ένα πραγματικο περιστατικο που μου συνεβη πριν απο κανα μηνα περιπου. Έχω ένα Αστράκι 1600 τουρμπάτο και κατέβαινα τη Βαρης Κορωπίου (στην Αθήνα για όσους δεν ξέρουν). Άξαφνα βλέπω το Γκολφάκι το GT από πίσω μου και σκέφτομαι "Ωρα για παιχνίδι!!!!" το αφήνω να με πλαγιάσει με ταχύτητα γύρω στα 50 χ.α.ω και πατάω και το sport switch και ξεκινάω το παιχνίδι!!!! η κόντρα ήταν άκρως ενδιαφέρουσα και μπορώ να πώ πως σε αρκετά σημεία φοβήθηκα ότι θα έχανα!!! μίας και είχε και λίγο κίνηση και να πω την αλήθεια ψιλοφοβόμουνα να μπώ με φουλ γκαζια στις στροφές... το παιχνιδάκι συνεχίστηκε για κανα 5 λεπτο με τα δύο αυτοκίνητα σχεδόν να είναι στα ιδια (αν και ομολογώ πως στις ευθείες με δυσκολία με έπιανε). Εν τέλει η κόντρα κατέληξε με εμένα νικητή (αλλά αυτό δεν είναι μόνο θέμα αυτοκινήτου αλλά και οδηγού ) και όπως λέω πάντα μία νίκη συνοδεύεται και απο έπαθλο. Πλησιάζοντας προς Βάρη λοιπόν σε ένα φανάρι και αφού η "κόντρα" είχε ολοκληρωθεί το γκολφάκι σταματά δίπλα μου ο οδηγός κατεβάζει το τζάμι και μου σκάει ένα χαμόγελο φαδύ-πλατύ ήταν η Ζέτα Δούκα (γνώστή ηθοποιός)!!!. Ψάρωσα προς στιγμήν, άγρια θα έλεγα και μέχρι να καταλάβω τι έιχε γίνει το γκολφάκι είχε φύγει 100 μέτρα μπροστα... είχε αναψει πράσινο... Είχε φτιάξει η μέρα μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Ασε ρε φιλε εσυ και τα παραμυθια σου...!!! Και μετα ξυπνησες!!

Παντως εχεις μεγαλη φαντασια...
Η Ζετα Δουκα κανει κοντρες στην Βαρης Κορωπιου παιδια!! Το μαθατε?? Να της πουμε να τα στησουμε και με τα δικα μας εργαλεια...χαχαχα

Ελεος πια!! Ο καθε πικραμενος λεει την παπαρια του εδω περα!

Ανώνυμος είπε...

Paidia akouste tin dikia mou istoria.(poli pragmatiki)Imouna me tin golfo mou kai pigena apo gonia diaolou katsabraxa.Ksafnou mprosta mou blepo ena opelaki 1,6 turbo.Arxizoume tis kontres kai FISIKA (ts ti leme tora)ego nikitis stamatame stin epomeni strofi giati eixe xesei ena kopadii tosoo poli pou me ta esp mesa kai pali glistrouse. Se mia fasi katebazei to parathiro kai pios itan? e? o tse kai bara.Meta katebenoume apo to amaxi kai arxizei na me bara (afou itan o tse kai BARA).popopopoo toso alithino pou otan ksipnisa den efebgan ta kseramena ta salia.xaxaxaaxaxxaxaxa

Ανώνυμος είπε...

Για τα λάδια που λέτε. Έχω ένα corsa 1995 1200cc. Στην εθνική μονίμως με 140km\h και στην πόλη πάντα γρήγορα. Δεν έχει κάψει γραμμάριο λάδι.

Ανώνυμος είπε...

paidia exw exw na pw oti den ginete ena amaksi na ta exei ola... allo exei gazi allo krathmta allo k ta duo allo saloni k ta loipa... emena maresei to gazi exw rallaki 185 aloga k sas feygw k ta gt k ta stra k ta gti.. k t na lei >? den exw saloni omws.. alla an agoraza amaksi apo ayta ta duo tha dialega to gt k se omorfia k se gazi den paei o allos na xtupiete edw mesa gia to atra? tosa gnwrizei toa lei isws voithisa ligo giati den exw tpt apo ta duo amaksia apla exw mpei k sta duo opote den mprw na upostiriksw anagastika kapoio an eixa... opote gt :) eyxaristw ..a kai ama sas kolaei sto dromo kanena rallaki h saxo na kserete tha einai piragmeno opote mhn patate to gazi :p geia sas

Ανώνυμος είπε...

to astra den einai gia strofilikia eno to golf einai... ti mas eipes re file kai esy.

egw ena exw na pw, oti eidika otan thelete na apodeiksete ston allon oti exei adiko gineste grafikoi.
PS. To astra einai kalitero apo to golf gia 1.999,999 logous!

Ανώνυμος είπε...

akou anonime ego exo 1.999,999 logous! gia na mirazo tsai se opel...

Ανώνυμος είπε...

epidi les olo malakies stamata ta opel mou ta kaneis theo kai to golf olo zimiarika an einai toso zimiariko to golf malaka den tha ekane toses treles poliseis malaka kai na ksereis epidi to paizeis eidikos stin germania opou deis kai sta megalitera pairiodika olo gia to golf milane ante malaka kai malon allakse epagkelma

xarhs είπε...

Παιδια ουτε κ εγω εχω προφιλ. Ειμαι κατωχος ενός Οpel Astra 1,6 twinport cosmo 105 + 20ps(eds ekkentroforioi skoupa exatmish) polu kalo autokinhto to exw 3 xronia axiopisto apo ladia ola komble. An k otan to agorasa eixa ena provlhma me ton klimatismo xalase stous 2 mhnes k m to ftiaxan mesw thn egguhshs ola komble. Epeidh eimai foithths k dn mborw na diathesw polla xrhmata akoma gia amaxi mias k to 1,6 mou kostise 21300 mazi me esp k sunagermo k aisthires. Gia na mh ta polulogw endiaferomai na parw kapoio Astra turbo metaxeirismeno axizei? exei vgalei provlimata se osous to exoun? Golf to apokleiw mono k mono epeidh einai 1,4.

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ GOLF GT ΚΑΝΩ 60000ΧΜ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΑ ΚΙΑ ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΟ ΕΛΕΘΕΥΡΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ VW AUDI ΩΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΩ ΣΑΣΜΑΝ,ΤΩΡΑ ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ.ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΣΤΑΓΟΝΑ ΛΑΔΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΤΑ ΑΛΑΖΩ ΚΑΘΕ 7500ΧΜ ΚΑΙ ΟΧΙ 15000ΧΜ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΑ 10000ΧΜ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΨΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΟΝΤΩΣ ΠΙΕΣΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΘΑ ΑΛΑΞΩ ΚΙΑ ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΕ 15000ΧΜ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΑΡΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΜΙΛΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ,ΤΩΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΑΣΜΑΣΝ ΟΝΤΩΣ Η ΠΡΩΤΗ ΓΕΝΙΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΚΑΙ ΣΥΧΡΟΝΙΖΕ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ ΑΥΤΟ ΦΤΙΑΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΟΓΩ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΜΕ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΧ ΜΕ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΣΑΣΜΑΝ Η ΜΟΤΕΡ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΚΑΚΗ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ,ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ΕΓΩ ΚΟΙΤΑΩ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ,ΤΩΡΑ ΑΝ ΤΟ ΑΣΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΠΙΟΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ,ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΟΡΣΑ ΜΕ ΑΣΤΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΕΚΙΝΗΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΟΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΣΑ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΦΑΓΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ ΜΕ ΠΑΕΙ Γ....ΝΤΑΣ ΜΕ ΧΡΙ ΤΑ 200 ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΑ ΡΙΧΝΩ,ΤΟ ΑΣΤΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΒΑΡΥ ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΤΟΣΟ,ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΩΡΑ ....

Ανώνυμος είπε...

pedes..egw exw golf gt..
tha pw ena prama mono p dn anefere kaneis sas nomizw...
trakara ston laimo me 220km/h..kai vgika zwdanos kai egw kai 3 filarakia mou..shmasia dn exei poios trexei pio polu alla poios se swzei an kaneis malkia..
p.s.to radiosysthma tou golf maresei more apo astra..kata ta alla einai gousta:)

micelll είπε...

filaraki oti les einai salia kai ta les apo komplex.to 3.5 xronia kai einai doybano to gtaki moy exo aniksi kai me opc corsa k to karo soy kai ta perasa otan eimoy ergostasio.oso gia ti venzina den simfono einai oikonomiko gia to gazi tou se sxesi me alla.mipos to diko soy einai akrivo se sxesi me to gazi toy?gia des to!!!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε κάτοχε Άστρα όλα τα credits πάνε στον κάγκουρα που έγραψε και ποίημα για τα VAG. Φίλε Βαγγέλη μπράβο συνέχισε έτσι, και ο Σεφέρης έτσι άρχισε. Όχι όμως πολλές συνεχόμενες κόντρες με τα Golf/Scirocco σας γιατί άκουσα αρκετοί πήραν τα μοτέρια στο χέρι αλλά ντρέπονται να το πουν και γράφουν μόνο κακίες.

Ανώνυμος είπε...

Σταματηστε να κανακευετε την VW ,μηπως και παρει χαμπαρι οτι πρεπει
να στειλει τους Μελετητες της και τους Μηχανικους της στην Ιαπωνια για
Σεμιναρια.

Τα αυτοκινητα του GRUP παρουσιαζουν
δεκαδες προβληματα και ηλιθιοτητες
και το ωραιο ειναι οτι στα Συνεργεια τους σου λενε οτι ειναι φυσιολογικα.

Π.χ. οτι ειναι φυσιολογικο να αλλαζεις καθε τοσο τα συνεμπλοκ η τα πηνεια (πολλαπλασιαστες)
που ειναι πανω απο τα μπουζι,κ.λ.π.

Γιατι αυτα δεν ειναι φυσιολογικα
για κανενα Ιαπωνικο αυτοκινητο ;;;

Ανώνυμος είπε...

Μετά από τόσα χρόνια που βγήκαν οι tsi στην αγορά συνεχίζετε να αναμασάτε την ίδια καραμέλα...Τόσα βελτιωμένα tsi κυκλοφορούν με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα κι εσείς ακόμα τα ίδια και τα ίδια...Το γεγονός ότι η vw έχει ρίξει το κόστος κατασκευής είναι γνωστό...Όπως εχουν κάνει τόσες και τόσες εταιρείες πλέον...Τα προβλήματα που έχουν οι tsi είναι επίσης γνωστά,αλλά είναι ΓΕΛΟΙΑ και στην ουσία δεν είναι πραγματικά προβλήματα...Τόσοι ευχαριστημένοι κάτοχοι υπάρχουν...Γιατί έχετε την εντύπωση ότι τα astra είναι απροβλημάτιστα;;;Λίγα corsa opc με τον ίδιο κινητήρα έχουν σπάσει;;;Μη λέτε μπούρδες πλέον και ζήστε την πραγματικότητα...Όλοι γίνατε ειδικοί πια...Άσχετοι συκοφάντες...Όσο για τον προτελευταίο ανώνυμο πες μου ποιο scirocco ή golf έσπασε και άσε τα άκουσα και τα άλλα παρόμοια γλυφιτζούρια..Δώσε μου τεκμηριωμένα στοιχεία για να παραδεχτώ ότι είσαι μάγκας...Αν και έιμαι σίγουρος ότι δε θα το κάνεις ποτέ...Λιώνετε όλη μέρα στα forum και νομίζετε ότι τα μάθατε όλα...Καλό ύπνο...

Ανώνυμος είπε...

Golf = κουβάδες

Unknown είπε...

katarxas TA OPEL EINAITA PIO ASXHMA AMAXIA POU EXOUN VGEI POTE TA GOLF EINAI XRONIA KALUTERA KAI SYNEXIZOUN NA EINAI APO OLES TIS APOPSHS KAI TELOS TO GOLF TO POULAS OPOU THES ENW TO OPEL DEN EXEI METAPOLHSH KAI GIA NA MHN PEITE OTI EIMAI GOLFAKIAS
EGW EIMAI PORSAKIAS

Ανώνυμος είπε...

παιδες εγω ξερω οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια διστιχως πολυ απλα βαρεστεγολφ προβληματα θα σας βγαλει οτι δεν εχει βγαλει σε αλλη εταιρια και εγω ψυνομαι αλλα με τοσα που διαβαζω μαλλον δεν και ενδιαφερομαι και για dsg πουεκει και αν εχουν ακουστει τα χιλια μυρια φυσικα σε καποιους δεν εχει βγαλει τπτ και ειναι ευχαριστιμενοι αλλα απλα googlarete γκολφ προβληματα οπως και το τι εχω ακουσει για της αντιπροσωπιες αφου το παρεις σαν τα δικτια μετακινισε το φικο απο δω απο κει για να εχεις σημα οπως και πολοι δεν λενε αντικιμενικα τι παιζει αλλα ασχολουνται με το golf vs astra χωρις να τους ενδιαφερει τα προβληματα που βγαζειτο καθενα πληροφοριακα και χωρισ να θελω να πο κατι στην δουλεια μου εχουν 3 οπελ αστρα το 1 απο αυτα 180 hpτο εχουν 5 χρονια και δεν τους εχει φγαλει τπτ (φιλαρακια ειμαστε θα μου ελεγαν αν συνεβαινε κατι)αυτα

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   201 – 265 από 265   Νεότερο› Νεότερο»